کسب درآمد دلاری با دوره جامع مشاغل دلاری در آکادمی نسیم سبحان

کسب و کار اینترنتی | فروش آنلاین | مشاغل دلاری | درآمد دلاری

کسب درآمد دلاری با دوره جامع مشاغل دلاری در آکادمی نسیم سبحان

​ ​درآمد میلیونی ماهانه با مشاغل دلاری

باتوجه به تورم روزافزون کشور و باتوجه به شرایط افزایش قیمت دلار الان وقتشه دست بکار بشی و درآمدت را از ریال به دلار تبدیل کنی

ببین حوزه مشاغل دلاری خیلی گسترده هست و قطعا میتونی تو خونه هم کار کنی ، بصورت خیلی خلاصه بگم

اگر مهارتی داری و تابحال مشتری داخل ایران داشتی میتونی با دیدن این دوره که بیش از ۱۵۰ ویدیوی آموزشی هست مشتری خارجی پیدا کنی خدمات خودت را به دلار بفروشی

مثلا اگر با مشتری داخل ایران ماهی ده پونزده میلیون درآمدت بوده میتونی از ماهی پنجاه میلیون تا حتی چند صد میلیون درآمد داشته باشی

این درآمدها بخاطر تورم بالا در ایران و دلار ۴۰ پنجاه هزار تومنی، منطقیه و شدنیه

اگر هم صاحب مهارتی نیستی در همین دوره بیش از ۲۰ مهارت کسب درآمد دلاری را بهت یاد میدم که بسیار آسونه و با یادگیری اونا دو سه ماهه به درآمدهای عالی دلاری میرسی

این دوره برای چه کسانی توصیه می شود؟

برای تمام کسانی که به فکر راه‌اندازی کسب‌وکار آنلاین خود هستند.

افرادی که می‌خواهند مشتری ریالی خود را حفظ کنند و مشتری دلاری هم داشته باشند.

صاحبان کسب‌وکاری که به فکر ورود قدرتمند به دنیای مجازی با درآمد میلیاردی هستند.

افرادی که می‌خواهند در منزل و در وقت آزاد کسب درآمد آنلاین داشته باشند.

این دوره برای چه کسانی توصیه نمی شود؟

کسانی که از درآمد کنونی خود رضایت کامل دارند.

کسانی که هیچ اعتقادی به درآمد آنلاین ندارند.

کسانی که علاقه دارند تا با روش‌های قدیمی، فعالیت نمایند.

کسانی که احساس می‌کنند به آموزش کسب‌وکار اینترنتی نیازی ندار

  

 

جهت دریافت رایگان کتاب جامع مشاغل دلاری روی لینک زیر کلیک کن
 

 

 

 

سوالات متداول:

 

آکادمی نسیم سبحان چه تفاوتی با سایر دوره‌های آموزش کسب‌و‌کار اینترنتی دارد؟

دوره‌های آموزشی زیادی در سطح اینترنت به‌فروش می‌رسد. اما مشکل اصلی این دوره‌ها عدم تداوم در یادگیری شماست.

دوره جامع و بینظیر مشاغل دلاری از 15 دوره اصلی تشکیل شده که طبیعتا این دوره‌ها آپدیت خواهند شد که شما به دو صورت می توانید این دوره را مشاهده کنید. هم بصورت صفحه وبسایت در رایانه خود و هم بصورت اپلیکیشن در موبایل میتوانید این دوره ها را مشاهده کنید، هر کدام از این 15 دوره به‌صورت جداگانه آپدیت می‌شوند و مطالب جدیدی به آن‌ها اضافه خواهد شد.

پس با ثبت‌نام در دوره جامع مشاغل دلاری، یادگیری شما هیچ‌وقت پایان نمی‌یابد. بلکه همیشه جلسات جدیدی از بروزرسانی دوره‌ها در پنل و اپلیکیشن شما قرار خواهد گرفت.

  

چرا درآمد دلاری؟

همونطور که می‌دونی در ایران همه‌ چیز به دلار محاسبه می‌شه، وقتی می گیم همه چیز، یعنی واقعاً همه چیز!

از خوراک و پوشاک گرفته تا مسکن و اتومبیل و هر چیزی که فکرش را بکنی. برای همین اینکه یک ایرونی روزانه از نرخ دلار اطلاع داشته باشه، اصلاً چیز عجیبی نیس. ولی اینجا یه سؤال پیش میاد. وقتی ما داریم به #ریال پول در میاریم، چرا باید دلار اینجوری برای ما اهمیت داشته باشه؟

فرض کن که یک کارمند هستی و یک درآمد ثابت داری. دونستن قیمت دلار در این حالت تنها باعث تحمیل استرس به خودت و احتمالاً خانواده و اطرافیانت می‌شه. اما اگر درآمدت دلاری باشه با آموختن روش های درآمد دلاری واقعی، می‌تونی با درآمد خیلی کم دلاری زندگی راحت‌تری داشته باشی.

 

 

 

آیا با این دوره زود پولدار می شیم؟

به علت شرایط اقتصادی فعلی اکثر افراد جامعه به دنبال راهی هستن که سریعتر بتونن خودشون را از این تنگنای اقتصادی رها کنن.

تو این شرایط افراد با افت IQ مواجه می‌شن و تصمیمات اشتباه زیادی می‌گیرن و این تصمیمات عملاً کمک به رشد اقتصادی اونا نمی‌کنه که هیچ، باعث خسارت‌های مالی فراوونی هم می‌شه.

مشابه این اشتباهات مهلک را اگر تجربه کرده باشی، احتمالاً در اطرافیانت دیدی تصمیمات هیجانی برای ورود به بورس‌، خرید #ارز های #دیجیتال بدون تخصص #سرمایه_گذاری در شرکت‌های پانزی و هرمی (تحت عناوین مختلف) و غیره.

قدیمی‌های بازار اصطلاحی داشتن به نام خاک خوری!

خاک خوری یعنی زمانی که کار جدیدی راه اندازی می‌کنی، باید تا مدتی قید داشتن درآمد زیادی از این راه را بزنی، #تمرکز کنی روی کار و قلق گیری اون #بیزینس !

سال اول اگر هزینه‌های خود #کسب_و_کار را بدی، یعنی در مسیر رسیدن هستی و سال دوم به یک ثبات درآمدی می‌رسی و درآمد حداقلی خواهی داشت. از سال سوم می‌تونی به فکر گسترش و اصطلاح #پولدار شدن باشی. البته با اومدن #تکنولوژی و آموزش‌های مختلف کسب‌وکارها این زمان کمتر شده و در بعضی دیگر با شدت خیلی بیشتری کمتر شده.

ساده بخوام بگم این روش درآمدی یک کسب و کاره که نیاز به تمرکز و هزینه‌های زمانی داره و با توجه به مقدار فعالیتت (به لحاظ زمانی) و دقتی که می‌کنی ( اجرا کردن دقیق آموزش ھا) می‌تونی به #درآمد برسی.

 

اصلاً به فرض من تصمیم گرفتم درآمد دلاری داشته باشم، مگه ما تحریم نیستیم؟

بله ما #تحریم هستیم؛ و واقعیت اینه که اصلاً معلوم نیس چه زمانی از این شرایط خارج بشیم!

شرایط حال حاضر باعث می‌شه که ما با محدودیت‌ هایی مواجه بشیم! اما اینکه بگیم تحریم هستیم آیا کمکی به اوضاع زندگی ما می‌کنه؟ برای مثال اگر به سوپر مارکت سر کوچه مراجعه کنیم و مایحتاج زندگیمون را برداریم و موقع پرداخت هزینه‌ی اونا به عباس آقا سوپری بگیم: «ما تحریم هستیم و من نمی تونم مبلغ را پرداخت کنم!» آیا عباس آقا می‌گه اشکالی نداره جوون، این‌ها را ببر منزل و حالش را ببر!!؟ قطعاً اینطور نیست!

افراد زیادی هستن که در ایران با آگاهی کامل از این شرایط تصمیم گرفتن به سمت کسب درآمد دلاری برن و الان زندگی مالی راحت‌تری دارن!

تو این دوره تمامی چالش‌های پیش روی تو را بررسی کردم و برای اونا راه حل ارائه کردم تا بتونی این مسیر را ساده‌تر و با اشتباهات کمتر پیش ببری و به درآمد خیلی خوبی برسی.

 

آیا این کسب و کار می‌تونه منو ثروتمند کن؟

ثروت یک موضوع نسبیه! برای مثال فردی که هیچ وسیله‌ی نقلیه‌ای نداه ممکنه با دیدن فردی که سوار دوچرخه س، او را ثروتمند بدونه؛ اما فردی که دوچرخه داره، ممکنه در آرزوی خرید یک موتور سیکلت باشه و فردی که موتور سیکلت داره فردی که ماشین داره را فردی ثروتمند بدونه و این داستان ادامه داره…

اما همونطور که گفتم، این روش کسب درآمدی یک نوع کسب و کاره و هر چقدر که تو برای کسب و کارت ارزش قائل بشی و برای گسترشش زحمت بکشی، می‌تونی به درآمد بیشتری برسی!

 

یعنی اصلاً معلوم نیس چقدر قراره درآمد داشته باشم؟

با یک سرچ ساده در گوگل می‌تونی میانگین درآمد یک فریلنسر آمریکایی را پیدا کنی.

این میانگین درآمد یه فریلنسر برای یک ساعته!

اگه این عدد 17 دلار را در 40 ساعت کار در هفته ضرب کنی، میشه حدود 680 دلار در هفته. حالا دیگه خودت می‌تونی با نرخ دلار روز حساب کنی که درآمدش به تومان چقدر می‌شه! البته این فقط برای یه هفته س!

 

آیا برای داشتن درآمد حتماً باید مهارتی داشته باشی؟

اگه در حال حاضر مهارتی داری و ریالی کسب درآمد می‌کنی که ایده آل هست برات فقط با دریافت دوره مشاغل دلاری راههای مشتری یابی و نحوه کسب درآمد دلاری و تبدیل به ریال را یهت یاد میدم.

ولی اگه مهارتی نداری تو دوره مشاغل دلاری میتونی به چندین روش به درآمد برسی.

1.با پیدا کردن افراد صاحب مهارت بعنوان واسط عمل کنی و پورسانت دلاری بگیری که اونم روشش را بهت تو پکیج میگم.

2.با یادگیری مهارتهایی که تو دوره قرار داره و بسیار ساده هست میتونی به درآمدهای عالی دلاری برسی.

 و روشهای دیگه ای هم وجود داره که همه رو تو پکیج بصورت کامل و جامع میگم بهت.

 

آیا دونستن زبان انگلیسی برای رسیدن به درآمد دلاری ضروریه؟

بهرحال به طور مستقیم با کارفرمای خارجی در تماس هستی و باید به یک زبان واحد (احتمالاً انگلیسی) با هم صحبت کنین. بنابراین اگه کمی زبان بلد باشی و بقول معروف بتونی گلیمت را از آب بکشی بیرون، کفایت می‌کنه.

اما یادت باشه تو داری در حوزه بین المللی کار میکنی و افرادی که در این حوزه فعالیت میکنن جهانی هستند که هر کدوم با این چالش زبان روبرو هستن ، از طرفی ملاک گرفتن پروژه یا انجام اون هست ، قطعا کیفیت نمونه کارهای تو حرف اول را میزنه و تو با کمی آشنایی با زبان انگلیسی هم میتونی مشتری را جذب کنی.

  

آیا می‌تونم به صورت مستقیم کسب درآمد دلاری داشته باشم؟

بله…

یکی از راه‌های کسب درآمد مستقیم و بدون واسطه، داشتن یک وب سایته. در این دوره صفر تا صد و گام به گام برای راه اندازی یک وبسایت اصولی بدون نیاز به کدنویسی، بهت آموزش داده میشه. آموزش‌ها بسیار کاربردی و قدم به قدم بوده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌تونی وب سایت خودت را راه‌اندازی کنی.

  

آیا داشتن وب‌سایت ضروریه؟

خیر!…

داشتن وبسایت ضروری نیس، ولی در بلند مدت می‌تونه کسب و کارت را متحول کنه. داشتن وب‌سایت مزایای زیادی برات داره.

به عنوان مثال:

  • اعتبار دادن به کسب و کارت
  • برند سازی شخصی
  • معافیت از پرداخت کارمزد و کسب درآمد بیشتر

به وب سایت باید با دید یک سرمایه گذاری بلند مدت نگاه کنی چون زود بازده نیس و ممکنه چند ماه یا چند سال زمان ببره تا اثرات مثبت و تأثیر گذار اون را ببینی. برای افرادی که دارای مهارت خاص یا خدمات خاصی هستن و در کار خود مهارت دارن داشتن وب سایت به شدت توصیه می‌شه.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.